2012. március 30., péntek

Indul a nyereményjáték

Ahogy ígértem nyereményjáték indul itt a blogon az 50 000 oldalmegjelenítés tiszteletére. Ha lemaradtál az  ezzel kapcsolatos postról, elárulom a részleteket; ahhoz, hogy részt tudj venni a játékban nem kell mást tenned, mint hogy kedves követője legyél  a blognak és lájkold az újdonsült facebook oldalam ezen a címen : http://www.facebook.com/BeUnderTheCharm. Továbbá ehhez a posthoz kérlek írj egy kommentet, hogy milyen néven követsz itt és facebookon is illetve egy mondatot, hogy mit szeretsz/nem szeretsz a blogon, milyen postokat szeretnél többet olvasni :)
Két darab ajándékcsomagot fogok kisorsolni, sajnos képekkel még nem tudok szolgálni, ugyanis Milánóból hozok majd Nektek valami szépet :) még én sem tudom pontosan mi lesz az, de valami nagyon csajos kis ajándékcsomagra gondoltam, egy kis smink, egy kis ajándéktárgy, egy kis kiegészítő, ilyenekben gondolkodom, annyi viszont biztos, hogy megéri játszani, mert tényleg valami csudijó dologgal szeretnélek meglepni Titeket! :) a játék két hétig tart, azaz mától április (péntek) tizenháromig :) lehet jelentkezni, sorsolás pedig az ajándékok beszerzése után, április utolsó hetében várható. 
Remélem tetszik nektek ez a zsákbamacskás nyereményjáték és sokan jelentkeztek! puszik pajtik! :)

32 megjegyzés:

  1. :) Itt Rita facebook Rácz Rita

    Több bejegyzééést :D:D nah jó komolyan pl nagyon imádom a konyhádat, és is ilyet akarok, mit nem szeretek?? hmm talán hogy nem olyan gyakran vannak bejegyzések de ez mint mindenkinél idő/erő hiánya :D jaah és nem szeretem a hátteret :( olyan sablonos és túl sötét :P

    VálaszTörlés
  2. pilluci néven követlek a blogon, a facebookon Tündérvarroda és Szecsődi Barbi néven követlek:)))
    azt szeretem a blogodban, h minden postodban, legyen szó bármiről -fotózás,outfit,divat,szépítkezés,finomságok,programok-mindig csempészel vmi személyes dolgot:)))
    + egy nagyon kedves lánynak ismertelek meg, és mindig olyan aranyosakat írsz hozzám:))) és lelkesen válaszolsz a kommentekre:)))
    nagyon várom már a sorsolást:))
    szép napot!
    pusszaaaa

    VálaszTörlés
  3. Zsákbamacskás nyereményjáték, hát ez nagyon jó :D

    Itt Madrid Angyala néven követlek, a facebookon pedig Anita Pádár néven vagyok fent a listán. ;)
    Nincs olyan dolog, amit nem szeretek a blogodban, úgyhogy ide talán csak azt tudnám írni, hogy jó lenne, ha csinálnál egy fejlécet a képeidből, mert szerintem sokat dobna az oldalon és még személyesebbé tenné. :)
    Nagyon szeretem, amikor képek is vannak a postban, azok a kedvenc bejegyzéseim, amikor sok- sok saját képet sorakoztatsz fel, természetesen a sajátjaidat. :)

    Köszi a játékot! :)*

    U.i.: Ja és a kommenteléskor kötelező kódbeírásos izét (nem jut eszembe, mi a neve) szedd ki. :)

    VálaszTörlés
  4. halihó :) itt rebus ♥ névvel követlek, facebook-on pedig Rebeka Tóth néven

    amit szeretek: jó a stílus amiben írsz és kedves is vagy szerintem így a postjaid alapján :) amit viszont nem szeretek, vagyis inkább nem tetszik, az a design, írták előttem h lehetne fejléc, na az szerintem is szuper ötlet :) de ez nyilván egyéni probléma, nem is akarok beleszólni :)

    VálaszTörlés
  5. Adri néven követlek,a facen pedig Adrienn Bóta néven követlek:)

    Nagyon szeretem a blogod,nagyon jók a képek,és mindig kis pozitív az egész..!Mindig tökre várom h a readerben megjelenjen az új bejegyzés :)

    Szerintem is a szóellenőrzést ki kéne venned,egyébként nekem minden tetszik így ah van :)

    VálaszTörlés
  6. szia kicsi, remélem nekem amúgy is hozol vmi ajit milánóból (grr h nem tudok veletek menni:D) deeee azért jelentkezem:)) adrihódi vagyok heloszia tesó! :D itt meg adrus néven követlek:)):P a háttér szerintem is mehet vmi színesebbre, fejlécben meg segítek is ha kell:) a szóellenőrzést meg tényleg vedd ki m néha nem bírom kiolvasni h mi kell:D

    VálaszTörlés
  7. sziia :)
    anita néven követlek, facebookon: fodor anita :)
    szívesen néznék videókat :)
    pusziii :)

    VálaszTörlés
  8. Hahó!:)
    Itt Soledad néven követlek, a Fb-on Rita Szlovencsák néven kedvellek.:)
    Azért követem a blogodat, mert úgy szeretem ahogy van.
    (tudod, mint Bridget Jonest Mark Darcy:) )
    Közvetlen, ledületes, fiatalos.
    Beengedsz minket a hétköznapjaidba, megosztod velünk a gondolataidat.:)
    Mikor olvasom a bejegyzéseidet, észreveszem, hogy mosolygok.:)
    És ez jó.:)

    VálaszTörlés
  9. Itt Rozali, facebookon Janicska Rozália néven követlek. Sok esemény, sok buli, sok vidámság és sok kép - ezért olvaslak.

    VálaszTörlés
  10. Szia!:)

    Itt Móni néven követlek; fb-on: Mónika Ország
    Hát igazából ahogy végigolvastam az eddigi kommenteket, kb ugyanazokat írták le, amiket én is akartam:) szeretem a fotóidat, azt, hogy tök változatos dolgokról írsz és mindig kedvesen reagálsz a kommentekre (ez számomra tök fontos egy bloggernél:))

    VálaszTörlés
  11. szia!
    Én Borsos Eszter néven követlek, facebookon úgyszintén...:)
    Én nem tudom, hogyan találtam rá a blogodra, talán húgod révén, de elolvasva pár bejegyzés, itt ragadtam, és azóta rendszeresen visszajárok, nem tudom miért, hiszen sosem szoktak érdekelni a személyes jellegű blogok. De a tiédben van valami, és imádom, hogy a hátköznapi dolgaid is érdekesen tudod tálalni, mellé pedig egy kis divatot, egy kis sportot, egy kis szerelmet, egy kis barátnőzést csempészel...szóval látszik rajtad az életvidámság:) Én kíváncsi lennék még több szettre, még több képre( mert imádom őket böngészni!:)), és...maradj meg ilyennek, amilyen vagy. Puszi :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Tündi néven követlek, Facebook-on Trancsik Tünde néven. Mivel imádom a körömlakkokat ezért lehetne több ilyen poszt. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  13. Szija

    hajnoca3 néven követlek itt a blogon
    Horváth Hajnalka néven Facebook-on
    Nagyon szeretem a blogod , humorosak az írásaid , bennük vagy egészen ezt érzem ! Egy dolgot sajnálok , hogy többet is el tudnék belőled viselni , de hát megértem ha nincs több időd írni meg stb stb :) Szóval ez lenne csak amit hozzáfűznék és csudijó a játék !

    Puszi

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Zitu néven követlek,FB-on :Zita Németh
    Csatlakozom az előttem szólókhoz én is nagyon szeretem a blogod!Gyönyörű képek,kedves,közvetlen bloggerina,kell ennél több?!:)Igen,még több bejegyzés mindenféle témában!:)
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  15. jajjj de izgi.
    nagyon szeretem a fényképeidet, és -tudom,hogy biztos elfoglalt vagy, de több bejegyzést szeretnék-:D
    Rami néven követlek itt, és Róth Ramona néven fbon.

    VálaszTörlés
  16. Sziaaa.
    Blogon: Dalma ( :
    Facebook: Dalma Sánta
    Nagyon tetszik a blogod.nagyon szeretem az irásaidat( :

    VálaszTörlés
  17. jajj dejó h van nyereményjáték :))) a blogon nem meglepő, dora straw néven követlek, facebookon ennek a magyar megfelelője :DD és imádom a képeidet, és a tetkós posztokat <3 nagyon jó utat majd a messzi Milánóba pusszikaaa

    VálaszTörlés
  18. blogon Adri néven követlek, facebookon pedig Kasza Adrienn néven :]] Imádom a képeidet :D puszi

    VálaszTörlés
  19. szia! itt dorca vagyok, facebookon György Dorottya. :)
    a kedvenceim a képeid, és az, hogy még ha nem is túl gyakran írsz, amikor meglátom, hogy van friss bejegyzés, mindig felcsillan a szemem. és gyönyörű a hajad színe!:)

    VálaszTörlés
  20. Szia! Moncsiikah néven követlek, FB-on pedig Köles Móni névvel lájkoltalak. :)

    Imádom a képeidet, más megvilágításba mutatod az egész világot. Nem csak mész fejvesztve az utcán az órádat bámulva vagy beleborulva a telefonodba, hanem nyitott szemmel jársz és ahol érdemes egy percre megállni megcsodálni amit látsz, ott megállsz. És a legjobb, hogy ezt velünk is megosztod. Imádom :) Ne változtass. (persze az olykor becsúszó haul posztokat is szeretem. :P)

    VálaszTörlés
  21. szia:) anett néven követlek, FB-on: Anett Kasza
    nagyon szeretem én is a képeidet főleg, amiket az utazásaid során csinálsz!már várom nagyon a Milánósakat is!:))

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Itt Rebekah néven követlek, Fb-n Eszter Sándor.
    Nagyon szeretem a blogod, főleg a fényképeidet... igazán el tudod kapni a pillanatot! :) Szóval több utazós képet látnék szívesen, úgyhogy kívánom, hogy utazz sokat! :)

    VálaszTörlés
  23. szia Brigusz! Karin néven követlek, és jöhet a sok sok tavaszi, jóidős kép a csudijó kameráddal :) puszii

    VálaszTörlés
  24. szioo :) Blogodon anii néven követlek, fb-n pedig Csuti Anita néven.
    nemrég csatlakoztam a blogodhoz, de a rengeteg gyönyörű kép és a közvetlenséged a legszerethetőbb az oldalon :)

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Itt ghjazmin néven követlek, facebook-on pedig Ghafir Jázmin névvel. Ami igazán tetszik, az a stílus amiben írsz, közvetlen és életvidám embernek tűnsz. Negatívumot most nem tudnék írni, esetleg lehetne több outfit :D

    VálaszTörlés
  26. Sziia itt Rékus néven követlek facebook-on Rékus Varga névvel. Imádom a blogodat, a képeidet, és ahogy írsz :D Mééég sok-sok képet szívesen néznék :D

    VálaszTörlés
  27. Hello Briginnyo! Petru néven követlek, fb-on pedig Gyulai Petra néven :D és egyszerűen imádom A Brigistílust!!! :) sokpuszi

    VálaszTörlés
  28. Szia:)
    Itt Leely néven követlek, Facebookon Lili Monori. Nemrég kezdtem el olvasni a blogod és azóta le se szakadok róla. Közvetlen, kedves és érdekes. Puszi :)

    VálaszTörlés
  29. Sziia
    most találtam rá a blogodra, de nagyon megfogott. Főleg a képeid:) nagyon ügyes vagy! Kedvenc bejegyzéseim az outfitek, szívesen látnék sokat belőle:D
    / Itt Rékaa. néven követlek, fb-on pedig Réka Tóth néven lájkoltalak/

    Köszi a lehetőséget, és további sok sikert a blogoláshoz:)

    VálaszTörlés
  30. Hello Brig! Itt zsannu néven követlek, fb-n meg ugye Zsanett Horváth és sok-sok képet mutass még meg néha ugorj be a hugid videóiba!=) Puszi.

    VálaszTörlés
  31. Sziaaa
    gabi néven követlek
    facebookon Magyar Gabi
    jajj imádom a stílusod, a lazaságod, a képeid, az új hajad,és az új fejléced :)

    VálaszTörlés